dissabte, 13 de juny del 2009

Aquests dies vaig fent, estic una mica encallada. És que fa molta calor i la lampareta encara en fa mes.
A part d'això estic enfeinada amb Castells. Demà hi ha Diada i hem de donar de menjar a 160 persones. Dijous ho vaig anar a encarregar i avui ho hem recollit. Sembla que tot està controlat, al menys això perque en Josep Maria porta tot el día de l'hospital a casa dels seus pares encarregant-se de l'Esteve.
Veus, en això és una sort ser molts germans: entre sis és fa de més bon portar. L'ensurt hi és, però no és com quan jo estava sola a l'hospital amb el meu pare, els meus germans venien quan podíen però era jo la que portava tot el pes.... Bé, sap greu, però aquesta història s'ha acabat: demà farà sis mesos que es va morir el meu pare... i encara em costa!
Mica en mica.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada