dimarts, 8 de setembre del 2009


Ahir os deia que tenía feina amb les agulles de fer mitja... Que os sembla? Tinc raó, oi?
Ho vaig comprar fa uns díes a La Fâbrica de Pont de Suert. És pura llana (de debó, fa una olor de corder...) i em va sortir molt bé de preu. En vull fer un jersei de trenes per a la meva filla, per a mi.... tinc per fer molta cosa.
La botiga aquesta està molt bé, és una fàbrica de mantes tradicionals del Pirineu, data del 1879 i tenen una exposició explicant com ho feien molt interessant. El guia era un nano de 13 anys, que en una principi pensés que no sabrà rés i em va sorprendre molt gratament.
Si podeu aneu-hi i baixeu al soterrani que és on hi ha l'exposició.

1 comentari:

  1. ¡Que bé! Aquest hivern estareu calentetes amb aquests jerseis. He descobert el teu blog i fas coses molt maques, m'encanta la funda per les agulles, es molt mona.

    ResponElimina