dimarts, 1 de setembre del 2009


Hola,
Ja he tornat de vacances! S'acabat la bona vida!
He fet vacances, però no de punt de creu.
Per fí he acabat el meu "Hellèbore", crec que el vaig començar el mars i se m'ha encallat molt, la flor ombrejada és molt dificil trobo. Però bé, ara ja està i n'estic molt satisfeta dels resultats.
És el segon de "Étude des plantes" que faig i crec que en faré algun més.
Per cert això és un SAL organitzat per una noia francesa que es diu Annelise i m'ha fet molta gràcia la forma de fer-lo: Total llibertat en els plaços i cadascu tria la flor que li agrada més (això surt d'una col.lecció de la revista De fil en aiguille) i vas fent al teu ritme, l'únic compromis és a finals de mes enviar la foto estiguis com estiguis.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada