dilluns, 2 de maig del 2011

He aprofitat aquets marcs que eren d'uns quadrets fets anys enrera (18 o 20 anys!), per enmarcar aquestos samplers que he fet fa poc. Eren una mica més grans i per això els he posat la roba verda com a pas-partú.




I aquesta rajola amb un retall de roba brodat a punt de creu no l'he fet jo. L'ha fet el meu fill que havía de fer un regalet fet a mà a un companys del curs de formació de caps i, com sempre, va espera a última hora i va fer amb el que havía per casa: Roba i fils. Li vaig explicar com es feia i me'n vaig anar a castells, al cap de tres hores encara hi era, em deia que en el que havía tingut més problemes era en enfilar l'agulla!
Hem va fer gràcia, mira.. I per acabar-ho en plan ràpid i apanyat, vam trobar una rajola del lavabo i li vàrem enganxar. Diu que al Biel li va agradar!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada