dimarts, 10 de gener del 2012

Bé, primer de tot:  Molt bon any a tothom!!!! Esperem que igui millor que aquest últim :)
Com veieu pel silenci que hi ha en aquest blog, no estic massa comuicativa i, tampoc massa treballadora en el tema punt de creu.
Tinc el Village de Carriage House a mig fer i, de tant en tant, faig una miqueta.
Ara bé, tampoc puc dir que hagi estat fent el manta: aquest any els regals de Nadal els he fet, gairebé, tots jo.
He fet un munt de mitenes, són ràpides de fer i queden molt "resultones".
A part d'això (i no he fet fotos, però us poso l'enllaç de la pàgina on els vaig trobar que té coses molt interessants http://sew4home.com/projects/pillows-cushions/464-last-minute-gift-pillows-relaxing-neck-pillow&usg=ALkJrhgBWGMuTbQNCEmh85QIfda1O7G ) coixíns per les cervicals i també vaig fer un munt de bosses porta-pastissos (les meves més aviat só porta-canelons, que és el que em toca portar cada any).
La veritat és que això de la crisi també té coses bones: Cada any per Nadal ens gastavem un munt de diners comprant tonteries i, la veritat és que molt poques vegades quedava satisfeta, i aquest any si que n'he quedat.
Jo no soc creient i aquesta festa la veig un tant artificial feta per consumir més i més... que amb aquest esperit de trobar-nos tots i haver fer alguna cosa per a cadascú, l'he trobat molt més soportable que d'altres anys.

2 comentaris:

  1. Nena!!!! Que la foto es veu molt bé!!!!

    Ja veig que no has parat!!!

    Bon any, preciosa!!

    Petonets,
    Pilarín

    ResponElimina
  2. Hola Carme que tal estais?
    os deseo lo mejor para el 2012
    bueno ya veo que has estado trabajando de valent jajajaj
    me alegro mucho que hayas pasado estos "dias" mejor
    no tengo tiempo para casi nada pero no podía dejar de decirte lo bonitos que están los mitones

    estuve dos días en Barcelona en el puente de diciembre y me acorde mucho de ti, había tal follón de gente, que nos fuimos mi hija y yo a la plaza donde nos llevaste, recuerdas? allí se respiraba una serenidad y un silencio, parecía que nos habíamos escapado de la ciudad
    besets
    Lina

    ResponElimina