divendres, 10 de febrer del 2012

Quan faig punt de creu, els fils que sobren nels vaig posant dins d'un pot. Un per cada any, ja en fa tres que ho faig i aquí els teniu tots. Fa una mica de pena, però el buit és el del 2.012: encara no he fet ni una sola creueta.
Enlloc de punt de creu faig altres coses: sobretot estic fent mitja. M'¡estic fent un jersei per a mi que em sembla etern: No s'acaba mai! La llana en que l'estic fent la vaig comprar a La Fàbrica de Pont de Suert. 
És pura llana d'ovella negra. El problema és que és molt prima (agulles del 3 1/2) i és molt aspre i tinc els dits una mica encetats i tot. 
Ja estic fent la part de baix i queda poc però les passades són molt llargues.
Vaig comprar el patró a la pàgina de Ravelry i, clar, les intruccions són en anglés que no és massa lo meu, però finalment me n'he sortit. M'ha semblat molt curiós que comencés pel coll i es fés tot en una sola peça.

I de les latres coses que estic fent és cuinar força (cada día, llògicament que bé que ens hem d'alimentar. Vaig provar de fer  "macarons" que sembla que estan de moda i com que en una escapada a l'aeroport de Ginebra vaig poder tastar-los, em vaig engrescar a provar de fer-los.
La veritat és que son complicats. Aquestos de la foto que, la veritat és que no ho semblen massa, són la segona intentona i molt més decent que la primera. No sé perquè els vaig fer tant petitons (era la plantilla que em vaig descarregar), però el gudst és bó. El farcit és una mena de crema de café que mig em vaig inventar però que va cada prou bé.
els primers els vaig fer de xocolata i, clar tastet aquí i tastet alla, he acabat amb una migranya que ja fa sis díes que dura (és una creu que la xocolata em faci mal, amb lo bona que està!).
Ah, i el platet on estant posats sempre m'agradat molt. En tinc sis i sempre els he vist per casa, però crec que la meva mare mai els va fer servir. Sempre deiem que perquè serveixen uns plats foradats! Vet aquí que finalment s'han estrenat! 

3 comentaris:

  1. Deu ni do quina pinta tenen els macarons!!! i amb crema de cafe mmmmmmmmm...
    El jersei es maquissim!!
    Ahuras de començar un pot per als troçets de llana, jeejjeej

    ResponElimina
  2. Hola Carme, m'acabo d'apuntar a la teva llista de seguidors, m'agrada el punt de creu i sobre tot els quadres que has fet (4), aixis que si no t'importa aniré seguint els teus treballs. Si vols visitar-me: puntdecreu-loula.blogspot, soc novata amb aixos dels blogs i ara començo a publicar cosetes. Una forta abraçada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Lourdes, encantada de coneixe't i m'alegro de que t'agrada el que faig!
      Cadascuna en la seva mesura fa el que pot. Les meves no són grans aportacions però en la seva petitesa aporten (espero) una espurna de joia. Crec que aquesta és la gran cosa de fer coses amb les mans: saps que d'alguna manera estàs deixant una petita marca al món
      O sigui que disfrute-m'ho!!
      Un petó i ja ens anirem veien
      Carme
      PD. M'agafat la vena filosòfica

      Elimina